Oldalak

2011. január 31., hétfő

Kezdődik a hét...

Máma már sajnos korán kellett kelni, mivel itt volt a hétfő. Reggel mint mindig punnyadás a sulipadban. 2-kor haza estem, és elvittem a kutyákat sétálni. Most nem a szántóföldre mentünk, hanem a falu új parkjába. A kutyák mint mindig most is nagyon élvezték, hogy kimozdulhatnak. Ahogy mentünk az utcából ki, egyszer csak kiront az egyik szomszéd vizslája (Rokkó). Steffi volt egyedül póráz nélkül, de róla tudtam is hogy nem fogja ingerülten kezelni a helyzetet. Mellesleg Rokkó is nagyon barátságos, csak nehéz volt megfogni :). Polly ugatta, Pletyka eljátszotta a vérre éhező haramiát - ahogy szokta - de persze Rokkót jobban érdekelte Steffi. Mire végre megfogta a gazdája, a 3 kuttyal tovább mentem a park felé. A hídnál elengedtem őket, és spuri be az erdősebb részre :D. Itt Pletyka és Steffi elkezdtek szaglászni, míg Polly inkább játszani akart :). A parkban amúgy rengeteg mókus van, de most csak egy csúszkát láttunk. Mikor Steffi abba hagyta a szaglászást, Polly egyből letámadta, és mint az állatok úgy kergették, nyüstölték egymást, s eközben Pletyka őfensége ügyet sem vetve rájuk szaglászott tovább :). A parkban van egy kis pihenő rész, ahol van 3 pad, és 1 asztal, ahova Pletyka előszeretettel ugrált fel. Elindultunk haza. Otthon lezuhanyoztam, megcsináltam a leckét + a zongora gyakorlás. Ezt a napot ami egyedül feldobta, az a kutyáimmal eltöltött idő volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése