Oldalak

2011. január 30., vasárnap

Unalmas nap

Ma mint tegnap, 11-ig aludtam. Kelés után gondoltam egyet, és elvittem a 3 lököttet sétálni a szántóföldre, oda ahova tegnap is mentünk. A 3 kutya a bálákig eszeveszettül rohangált, mint akiket 300 év után engedtek ki egy 1 négyzetméteres szobából. Na jó, nem biztos hogy ez egy jó hasonlat volt, de mindegy <:D. Szóval elértünk a bálákig, ahol Steffi persze egyből felpattant az egyikre, de Pletyka is próbálkozott párszor, de neki csak nekifutásból ment :), viszont Polly érdekes módon még csak nem is próbálkozott, amikor hívtam akkor sem. De végül is sikerült megint összehozni egy bálás képet. :) Pletykáról, és Steffiről vidit is csináltam, ahogy a bálák tetején ugrálnak, csak az a baj hogy elég rossz a felbontás, mivel mobilos videó. :( Ja amúgy ha már videót említettem, a you tube-os csatornámon elérhetőek, a kuttyok agility-s videói. :)
Visszatérve a tárgyra, hazabaktattunk. Én egész délután a gép előtt punnyadtam, tehát nem volt valami felemelő délutánom. :( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése