Oldalak

2011. január 29., szombat

Pörgős délután


Máma kb. 11-ig aludtam, és 1-ig gépeztem, majd jött a barátnőm és spuri a lovakat csutakolni. Az ő lova le van sántulva, ezért most csak legeltetni mentünk, meg Marcit lefuttatni. Út közben is nagyon látszott, hogy nagyon tele van már abból is, hogy egy helyben ügetett. De ezt már megszokhattam tőle, mikor nincs régóta lemozgatva... El értünk a kastély parkba, és ott - ostor se kellett - magát ki ugrálta, ki izzasztotta, s utána már minden happy volt. Irány a fentebbi füves rész, ahol a lovak legeltek. Itt van pár kép (mobillal csináltam, szóval bocsi a felbontásért) :












Vivi és Szellő
















Marcipán












A legeltetés után elmentem a 3 gráciával sétálni a házunk mögött lévő szántóföldre ami mellett egy aranyos ki út fut, majd a végén van egy út amit kamionoknak építettek, de hétvégén sosem járnak, mert zárva van a bánya, szóval emiatt nem kellett őket félteni. nem is raktam rájuk pórázt. Én úgy vagyok vele , hogy tőlem mehetnek amerre akarnak, csak ha hívom őket akkor jöjjenek oda, de ezt már mindegyik tudja. A kis ösvény végén szalma bálák sorakoztak, ahova Steffi és Polly előszeretettel felugrott. Pletykát fel kellett rakni, de azért ő is próbálkozott párszor :). Azon viszont nagyon csodálkoztam, hogy Polly magától felugrott a bálára, mert régebben sosem volt hozzá mersze...Bálázás után spuri haza.
Itt van pár kép:


        Bálán :D                   
És most ahogy írtam ezt a bejegyzést, szó szerint megrengett a föld... Annyira megijedtem, hogy 2 percig még remegett a lábam. Remélem nem lesz több.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése