Oldalak

2011. január 29., szombat

Újra blog

Az én igazi nevem Lívia, és van pár állatkám. Steffi (labrador retriever, 4 éves), Polly (ő egy új szerzemény most 10 hónapos, és egy skót juhász), Pletyka (aki egy tacskó,2 éves.) Testvérével, és anyukájával élnek nálunk (: . A kutyákon kívül van még 2 lovunk, Sugár (egy sodrott póni) már öregecske szegény, így nem nagyon ül rajta senki, mert már csökönyös is szegényke, de mi még ettől szeretjük.:) , és Marcipán (GAZAL XVIII-4, aki egy Shagya arab paci.) Nos rajta szoktam én lovagolni. Plusz nálunk tartja még a barátnőm is a lovát. Mindenesetre az senkit se tévesszen meg hogy lovaink vannak, mert sajnos minket sem vet fel a pénz...:(
A kutyákkal rendszeresen járok agilityzni, amit ők (meglátásom szerint) nagyon élveznek. Steffivel voltam már pár versenyen, de sajnos mivel diszpláziás úgy igazán sosem tudtunk versenyezni, mivel a saját ugró méretében nem engedik, ezt nagyon sajnálom, mert a 3 kutyám közül, ő a legfigyelmesebb, és a legpontosabb :'( . Pletykával elvileg nem agilityzni szerettem volna, de itthon bebizonyította, hogy ő ugrálásra született.Ő is nagyon jó agilityben. Vele csak annyi bajom van, hogy kirohangál néha a pályáról, erről nem tudom hogyan szoktassam le. Eddig 1 versenyen voltam vele , ahol 2 futam volt , az elsőbe 1 megtagink volt (az én hibánból persze) de ennek ellenére 3. helyezést értünk el. Nagyon büszke voltam rá, hogy első versenyén egyből 3. lett :). A második futamban viszont jellemző módon kirohant a pályáról...De remélem hogy egy nap ezt a rossz tulajdonságát is legyőzi, és indulhatok vele egyszer a Junior EB-n. Polly mint említettem fiatalka. Vele eddig csak kb. 6 edzésen voltam, amit nagyon élvezett. Már első edzésén megmutatta hogy ő bizony agilityre született. Nagyon szépen figyel rám. A zónás akadályokig még nem jutottunk el.
Én igazából már régebben csináltam blogot, de nem nagyon volt időm rá. Erre a blogra is megpróbálok mindennap írni, előre is boccs, ha úgy alakul, hogy csak 2 nappal később tudok bejegyzést írni :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése