Oldalak

2011. február 8., kedd

Az elmúlt napok összefoglalása

Kicsit lemaradva, de azért össze foglalom az elmúlt napok történéseit.
Polly, Pletyka, Steffi
Péntek: Suli után lementünk korizni a szántóföldre. Most végre a másik barátnőm is eltudott jönni, és persze Steffi sem hiányozhatott. :) Annyit tanyáltunk, hogy az valami nevetséges... A korizás vége felé összehoztunk egy 3-as tanyálást, méghozzá az úgy történt, hogy én véletlen bekanyarodtam Szabi elé, aki magával rántott a földre, majd bennem meg Alfé esett el. Kb. úgy 10 percig röhögve feküdtünk a földön, Steffi meg csak ült, és nézett ránk mint a hülyékre.>)
Szombat: Úgy volt hogy megyünk edzésre, de végül is 1 részt elaludtam, másrészt nem indult a kocsi. :S De a kutyákat kárpótlásul elvittem sétálni.
Vasárnap: Végre kijutottam agilityre, de csak Pletykával, és Steffivel mert Polly tüzelt. Mondjuk Steffivel mindenképpen ki kellett  jutnom edzésre, mivel indulni akartam vele a Farsang Agility kupán, de végül úgy döntöttem, hogy Pletykát viszem versenyezni (sokkal biztosabb a zónás akadályoknál). Délután lovi, majd mikor haza estem észrevettem, hogy a mögöttünk távolabb lévő szántóföldön van egy nagy jégtábla. Szóltam a barátnőmnek, és együtt kimentünk megnézni. Oda fele félúton beleléptem egy nagy dagonyába, ahol majdnem a tetejéig elsüllyedt a csizmám, alig tudtuk kihúzni. Csodás látvány várt minket: hatalmas jágtábla, vagy 10-szer akkora, amin szombaton voltunk korizni. Csak kár hogy már olvadt fel :D....

Pletyka
Steffi
Most Majestic Lolly-Polly "Polly"
Hétfő: Suli után séta a mester hármassal a parkba. Gyönyörű szép napos idő volt, sé tudtam csinálni pár képet is :). Polly most már magabiztosan ment át a fahidakon. Mikor elengedtem őket, nem sokkal utána jött egy lovas kocsi, amit Polly persze ösztön szerűen terelni akart, de aztán letudtam "beszélni" róla.:) Steffi és Pletyka a szokásos nyugis formájukat hozták.
Ma (kedd) : fájt a hasam így nem ,mentem suliba. Holnap biosz témazáró, szóval arra is volt időm tanuéni, és a zongorát is gyakorolni kellett. Csináltam a 3 kutyáról betanított trükkök videót, de sehova nem engedi feltölteni, úgy hogy holnap megpróbálom a másik gépről.





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése