Oldalak

2011. július 21., csütörtök

Jól lemaradva...

Elég sok kihagyás után megint bejegyzés :). Azért nem feledkeztem meg a blogírásról, csak nem nagyon volt mit írni...
Máma és tegnap is voltam a kuttyokkal sétálni. Tegnap mikor délelőtt voltam velük a parkban, minden esőtől áztatta volt, de sütött a nap és nagyon friss volt a levegő...és persze szép volt a hogy a fák közt átszűrődik a fény, a pára cseppes talajra. Tehát pompás idő volt egy délelőtti kutyás sétához. :) A 3 drágaság, nagyon örült, hogy pár nap kihagyás után, végre megint kiruccanhattak egy kicsit.
Délután - már úgy este felé - megint elvittem őket rohangálni a parkba. Már mikor elindultunk gyűltek az esőfelhők, ám én nem vettem őket komolyan, így egy kapucni nélküli kardigánban neki vágtam a kutyákkal a parknak. A parkban, egy rég nem látott barátnőmmel futottam össze, akivel elkezdtem beszélgetni, már zuhogott az eső, de mi még egy negyed órát beszélgettünk, a kutyákat meg nem zavarta az eső, így szaglásztak nyugodtan tovább... Mikor elment a barátnőm, úgy döntöttem haza rohanok a csajaimmal egy kapucnis felsőért.. Vissza mentünk a park erdősebb részére, ahol Pletyka az esőt "kergette" :D  vagyis ahol hallotta hogy le esik egy nagyobb csepp, oda rohant :D Aztán meg egy fát kezdett el eszeveszetten ugatni...
Mai séta is nagyon jól sikerült. A kuttyok fegyelmezettek voltak, így oda- meg visszafele is póráz nélkül jöttek :) Szerencsére most nem kezdett el esni az eső, de azért én felkészültem rá... Ahogy a parkba értem velük, Polly öröm rohamot kapva kezdett el ugrálni körülöttem, a kis vigyori pofájával :D Egy fél óra múlva haza indultunk..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése